TR-3020 - Radiowy rejestrator temperatury do pomieszczeń - seria Tinytag Ultra Radio
Opis
TR-3020 - Radiowy rejestrator temperatury do pomieszczeń z czujnikiem wewnętrznym (-20°C ÷ +55°C)
Rejestrator monitoruje temperatury od -20 do +55°C za pomocą wbudowanego czujnika. Konstrukcja rejestratora sprawia, że jest on idealny do dyskretnego monitoringu wewnętrznego w budynkach. Przesyła informacje przez USB lub LAN do komputera zarządzającego systemem.
Rejestratory radiowe mogą być używane łącznie z rejestratorami danych Tinytag Plus LAN Ethernet w ramach jednej aplikacji w celu zapewnienia pomiarów na danym obiekcie i biorąc pod uwagę układ pomieszczeń oraz przenikalność radiową ścian.
Ten radiowy rejestrator temperatury działa z wykorzystaniem łączności bezprzewodowej. Wymaga odbiornika i oprogramowania Tinytag Explorer Connect (SWCD-0080).
Opcjonalnie można podłączyć go do sieci 230V dzięki zasilaczowi ACS-0005 (dostępny oddzielnie). W przypadku zaniku zasilania rejestrator kontynuuje pracę na bateriach zapewniając ciągłość pomiarów.
Najczęstsze zastosowania
- Galerie i muzea sztuki
- Szkoły i placówki oświatowe
- Biura i miejsca pracy
- Laboratoria
- Przemysł lekki i magazyny
Główne cechy
- Monitorowanie temperatury
- Rejestratory można łączyć w sieć akwizycji danych
- Łatwy w instalacji
- Alarmowe wiadomości e-mail
- Typowy zasięg 200m (w terenie bez przeszkód)
- Wysoka dokładność i rozdzielczość odczytu
- 12-miesięczna żywotność baterii
- Monitor niskiego poziomu naładowania baterii
- Bateria wymienialna przez użytkownika
Dokumentacja
- Karta produktu (angielski)
- Instrukcja obsługi (angielski)
- Opis systemu radiowego Tinytag Connect (angielski)
Wideo
Dane techniczne
Zakres pomiarowy | -20 °C ÷ 55°C |
Pojemność pamięci pomiarów | 20.160 |
Rodzaj rejestratora | System pomiarowy |
Rodzaj sondy | Czujnik wewnętrzny |
Wyświetlacz LCD | Nie |
Diody LED | Tak |
Transfer danych | Pasmo radiowe 868 Mhz |
GPS | Nie |
Stopień ochrony IP | IP20 (duże ciała stałe/bez ochrony przed wodą) |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.